måndag 9 mars 2009

usa

om man inte hade resfeber innan så har man det nu. när man ser fan jag kommer inte få plats i en liten väska men hela min garderob. helt sjuk att man inte kan bestämma mig vad man ska ha med.
men som man gör läser jag bloggar. en av dagen rutin om man hinner.
då läste jag emmas och blev lite fjollkär. läste att kängorna ska med. så i dag när jag vaknade gick jag ner till källare. jag visste att någon stans i dessa 42 st lådor ligger mitt liv.
under i högen låg låda med mina kängor. japp de ska med..

så har börjat packa i dag. känns väldigt skönt. ska bort från denna jävla vardag och göra något roligt. hahha
men finns ingen tvätt tid så får gulla med mamma och försöka hinna åka dit och tvätta någon dag.

hoppas ni har det bra kram

1 kommentar:

Emma sa...

Ome... ska du oxå ta me dina DM kängor... jag som valt att inte ta me mina, det blir för tungt. Jag ska ju handla nya grejer!