onsdag 18 mars 2009

gissa vad jag var i går =))) (tisdag)

hon står långt ut från hamnen men vi fick med henne
jag och emma tittar ut över hela new york jätte härligt

matt titta var jag var. har mer bilder på det så du får titta på när vi kommer hem


här åt vi mat skit gött =)) trevligt personal =)

finns det någon sexigre rumpa. jag såg honom så han tog vi kort på sen var jag glad hela dagen

ojoj pill i byxan =)


så glad man blir när man är i den stora staden
hej! vi bestämde på måndagens kväll att vi tar en sväng till new york. bussen tog fyra timmar på resväg. så vid kvart över fem var vi uppe åt äklig färdig amrikansk frukost. pannkakorna var sega som stövlar. men det gick ner ändå. och så i väg. resan var väl seg 4 timmar på buss. men sen var det helt underbart jag har sätt new york. trodde inte jag skulle komma dit men det gjorde jag ändå. så höga hus och vi åke upp i en så vi såg utsikten. sen såg man den sexigste mannen i värden (nästan) matt tänker på dig också=))
då blev jag glad så jag hoppade runt sen. vi gick så mycket så man hade skit ont i benen men det var hel kul. nää en va det bästa ställerna jag har vaerit på.
jag köpt presenter också till annica (syster) helena (syster) matt också =)
så hade skit mysigt. ha det skönt nu ska jag äta frukost. titta på när gurra tatuerar sig. och sen ska vi springa runt i stan i boston. nu åker vi snart här i från. i morgon går bilen 10 på morgonen =))
puss och kram på er. jag har en skit bra semester med bra värder =)








1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för mms:et, väckte mig mitt i natten:)