lördag 28 mars 2009

Green Bay

vi har ätit köttbullar på ikea. och köpt svensk godis och tårta till dom vi bor hos. men vi åt upp det mesta själva ;)
vi var och shoppade i mall of amerika så här såg det ut då =))

shoppa på mall of america det var ett tivoli i men vi shoppa massor. presenter när jag kommer hem =) här har vi varit i dag!! och så var vi i packes shopen. IFK affären släng dig i väggen.

så här slutade kvällen den 28/3 men mätta mat magar, öl och bad utomhus när det är snö på marken
hej hej!! nu har vi varit i green bay i morgon drar vi till chicago. från lasvegas som var varm till green bay här det snöar. =)men slutade kvällen i en varm bubbel kopp. i dag har vi mest åkt runt i olika affärer och jag hittade sommar skor. vi var ju i mall of america i går. gud säger jag bara skit stort. handla en massa. men tyvärr köpte jag mer presenter än till mig själv. och alla får inte kan jag tala om. men hade skit kul. en del av huset var tivoli sen resten affärer. men som sakt vi har chicago kvar. så mer hinner det bli innan vi åker hem. jag har med mig två väskor hem. så pappa ta inte jeppen. men vi har det jätte mysigt. trevligt att bo hos en familj,
jag sover i ett eget rum hoohooo =)) och inte behöver knöö på karin=) men vi har grymt kul
men nu ses vi på torsdag puss kram

Inga kommentarer: