måndag 30 mars 2009

Måndag och soligt men skit kallt

paris hjulet vi åker =))
Karin och jag hitta en resväska lite för mycket kg för vårat plan

våran fetto pizza =))
utsikten från ett hus


Emma och jag hittade en älg. gissa vad emma sparkar på hoooo
muntrar upp gänget!! Karin blev väldigt glad.

hej hej!! ja i dag har inte inte hänt så mycket. vi låg kvar i sänge till typ tolv på morgonen och sen drack vi kaffe och åt macka.. gött. men var det iväg Olle Karin och jag. vi gick till börnan och tog lite kort i dags ljus väldigt fint. och vi gick och titta lite på staden och lite affärer. den gick vi till tivoli och åkte paris hjulet väldigt sakta men fint var det. åkt åkte grattis buss tillbaka till hotelet. tog det lite lugnt och läste bok. men gick vi ut igen denna gånger var Emma med oss. mysigt att vara alla igen. kommer kännas konstigt sen när vi inte är vi fyra länge. men men vi gick och åt fetto pizza som man måste äta i chicago jag tyckte inte det var något specielt men men ölen och colan var god =)
sen åkte vi upp i ett hus och drack lite drinkar jag drack jordgubbs drink. Emma och Olle kokosnötts drink. och Karin vatten men choklad kaka. men vi var ju bara där för utsikten såå inte så viktigt.
sista bilden bjuder jag på *kankse lite barn förbjuden* men men vad gör man inte för att muntra upp gänget. men jag lyckades titta hur glad Karin blev.. =)))
kram på er alla

1 kommentar:

Annica sa...

Stor väska!