måndag 2 mars 2009

bröllop


i lördags var det annicas och tores bröllop var jätte fint. det var den långa vigseln den var på 2 och en halv minut kankse. knappt det. vi åkte till kareby och åt mat eller alla andra åt och jag tittade mest på. trodde jag var bra men att jag inte kunde äta.
hel mysigt drack en del.




i dag började jag jobba efter jag varit hemma hela v. mådde lite illa men tänka ja jag är nog bara nojig som jga alltid är när det handlar om magsjuka. ringer mammas jobb så de säger att hon har gått för dagen. mamma pappa ligger i magsjuka. ringer annica hon ligger i magsjuka. mia sms mig hon hade magsjuka. jag har jätt hela min familj magsjuka.

skulle träffa gurra sms honom och sa att jag inte kunde. igen mer med magsjuka tack.
fan mår illa än. vill inte ha det så här när vi ska till usa. om det går runt en gång till stannar jag hemma.

he j hej

Inga kommentarer: