måndag 2 mars 2009

bilder

illa vickan vill se bilder på min blogg. så fick kort på bröllopet från helena så det kommer här. självklart är jag ego så mycket ego bilder. bilderna är i fel ordning. sista bilder på kvällen är överst och första bilden är längst ner. de blir enorma om ni tycker på dom.



jag och mattias. go och fulla

moster angelica med snyggingen nicole, synd att jag inte är lika fin som hon=)

vitnerna : jag och marras *väldigt syddig bild*

gammla men ser ny kära ut mina föräldrar

värdens kortaste vigsel men den var 3 min och bröllops kyssen, nu är det gifta

arga blickar säger mer än tusen ord

kärleks i luften och snyggt par med färg

tores pappa, jag, tores brors tjej, mamma, systerdotter jennifer
p,s man kan se halsbandet jag fick av mattias i present


det ungsta parets på plats =)

Inga kommentarer: