lördag 21 mars 2009

Lördag

Olle med sin nya tröja. på vårat motel som vi har flyttat in till idag
jag,Emma och olle var och shoppade och jag hitta brillor. köpte dom ej. för fula.

Emma hitta en tröja och Olle en.


Karin jag och Olle utanför motelet



våran stora fukost som vi åt på ihop

utanför vårat motel där våran fina bil står
hej hej!! ny har vi flyttat till vårat nya motel det dåligaste hittils. alla har varit jätte bra. men här är det kallt och luktar illa. men vi har varit och tittat lite i affärer. klädaffärer och sko affären. jag kom på att jag älskar skor. jag vill verkligen köpa alla som finns. speciellt sockiplast du som inte vet vad sockiplast är så är det converse. och det finns så många skit snygga. och jag har pengar såå mohaha om jag hittar några bättre kommer jag köpa dom. men sen åt vi tacos på ett snabb mat ställe.. fan vad jag längtar efter riktig mat och fisk. men hur har det varit med stämningen efter så här lång tid. när man alltid är på varandra i 24 timmar. jaaa i dga fick alla köpa det de ville ha för att lugna sig. så blev lite choklad och dåligheter till oss så blit vi glada alla=))
men i morgon åker vi igen. till chicago där vi bara ska sova en natt sen ska vi till las vegas och är där från den 23 till den 26 kul kul =))
kram på er alla hemma






1 kommentar:

Mia sa...

Hej

Ni ser ut att ha det jättebra. Var rädda om Er och köp nu inte ALLA skor du ser. Kram kram