måndag 16 mars 2009

hur var söndag??

emma dricker öl efter konserten =)) trött efter allt hoppande
jag och olle med god öl.

här är våra skottar=))


polisens hästar




poliser



parad människor =))





här sitter vi och ska titta på paraden som är irlands nationaldag var poliser som visa upp sig och allt möjligt






här hittade vi havet där vi fick färg på näsan





jag har hittat en grön boston tröja alla vara görna och jag med =))







karin emma och jag vid väggen=)





hej!! i går var en jätte skön dag med parad och konsert. alla har blivit solbrännda på näsan=)))


jag och emma var och titta lite i affärer som ligger nära hotelet och hitta var sin kjol som vi ska köpa i dag =)))konseten i går var hel kul. jag och emma var nere med de andra på golvet medans de andra stod lite åt sidan. emma var uppe på scenen och hoppa och skutta.


men gick vi till en bar där vi tog en öl. vi var skit trött så vi drog hem.
kram älskar er

1 kommentar:

Annika sa...

Heej! resan verkar ha gått bra å du kom in med alla piller ;) saknar dig massor här hemma å håll oss uppdaterade! massa kramar från annika här hemma