onsdag 11 mars 2009

lill lördag med emma


jag och emma på en väldigt gammal bild men saknar flummigheten ;)


jaja men. var i skolan gjorde det jag skulle där och var duktig.
åkte med wiwi in till stan då man skulle träffa hennes kille.. men ingen kille i bilen. jaja tänkte jag vi träffar väl honom i stan då. men visar sig att han inte var där. man blir ju lite sne när emma hade taggat mig så =))

vi fick i fika på java kaffe och macka. mysigt mitt gammla ställe för flera årsen.
sen hitta emma byxor ville också ha byxor. en fin röv fick man fast den är rätt stor ;))
men det hade inte några lila så blev inget.
jag och emma börja prata skit
så vi gick till puben och drack en liter öl på en halvtimme. bra jobbat =))

fick hjälpa en tjej på bussen få upp hennes spänne hon var skit trevlig. synd att jag aldrig kommer träffa henne mer. och när man träffar matt säger han du stinker sprit. va då jag har ju bara träffat emma=))

kängorna ska med nu går det inte att ändra =))

kram på er alla en jävligt bra dag med vännen emma

1 kommentar:

Emma sa...

Vilket gammalt kort :D men vi va goa o gla då me :D