fredag 20 mars 2009

Fredag =)

Olle har fest på motelet som vi bor på. vi vä väntar på pizzan
jag och mina hel sexiga brillor. mina andra brillor lånade Olle

Emma och Karin fixade naglarna menas jag och Olle shoppade. men fint blev det


jätte fina skor. blev helt kär när jag såg dom och typ 4 skor till. men blev dessa
vi fick en liten kompis en ekorre
jag låsas som jag ser något i den där saken. orka lägga pengar i
Emma och Karin
Emma, Olle och Karin som står på snö och fryser men ändå hel nöjda
Olle och all is som var på vattnet

så här såg det ut om man tittade ner =) högt
Nigara faller från en liten bro som gick övanför vattnet
hej hej!! ja en ny dag. vi tittade på nigara fellet. men trodde det skulle vara större och kraftföllare. men vi var väl där en timme och gick vår morgon promenad som vi aldrig har tagit förut. men det var väldigt skön. efter våran lilla frukost på hotelet. det var nog den mista vi har ätit hittils. efter promenaden gick vi upp till hotelrummet och slöa lite skrev på datron och slöa runt. men sen åkte vi bil i vår lilla stora röda bil. som är hel bekväm. vi åkte till shopping ställe där jag köpte mina efterlängtade skor. fy fan svårt att välja men blev så här skit glad när jag såg dom. när man blir så glad ska man köpa dom så det gjorde jag. men en hel trevlig dag=)
sen åkte vi till vårat motel och betällde pizza och köpte öl och hade mini fest innan alla somnade och sov sött.
skriv jätte gärna kommentarer till mig så jag vet vem som läser =))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var Niagara fallet bra? Kommer ni åka förbi Grand Canyon? Bara så man kanske kan få en jämförelse.

Anonym sa...

Hej, Hälsning från mor o far, vi ser att ni har det bra, det har vi med. Tittar varje dag här på era bloggar