söndag 29 mars 2009

söndag kl 2206

haha
ägget!! fast det är bönan men fin fin
olle provar emmas kläder =)) het eller?? (kommentar på detta tack)
vårat hotel rum. ja alla mammor jag vet att vi stökar ner
chicago
huset där vi bodde. med mamman i familjen breve vår bil =)

hej hej!! nu är vi i chicago kallt och snöit men det finaset hotelet hittils. vi betalade mycket mindra av vad man skulle göra. kanske 3000 när det kostar typ 13000 igenligen. men ni får se bilder när jag kommer hem. men i dag har vi slappat men gick ut en stund på kvällen och tittade på ägget som jag kallar det men det heter the bean!! men ser ut som ett ägg =)) sen gick vi till en pub och drack lite öl och åt nachos och pizza mycket gött. men annars har vi bara åkt bil. skulle titta på miller bryggeriet men det var stäng. stakars olle =((men i morgon blir det mer shopping och kaffe. gud säger jag till kaffe inte drukit det på länge. så kaffe och bagel i morgon. men vi har det jätte mysigt här. men alla har nog lite små hem längtan efter olika saker. men kram på er alla och puss
angelica ligger åt höger ;) jag hade en egen skylt i green bay =))

2 kommentarer:

Annelie sa...

Där har ju jag också varit, missa inte chicago pizzan http://static.travelmuse.com/docs/artwork/chicago/Chicago-pizza-full.jpg

asgott

Nisse sa...

God damn Olle!!!!