torsdag 5 mars 2009

jag är as duktig

ja i dag vaknade jag på morgonen och tänkte nää jag skiter i denna dagen.
la täcket över huvudet och skulle somna om. fick ont i magen att jag inte gick upp.
så gick upp åt frukost, borsta tänderna, deo och kläder på. gick iväg till skolan som en annan idiot. men sko snören som inte var knutna och en fulll (ja jag vet inte hur många l) toff så man såg att jag bara gått upp. men kom till skolan vid halv nio

satt där och jobbade glömde lunchen men levde på kaffe. automat kaffe är något av det bästa jag vet. så blve några koppar. men satt och gjorde det jag skulle göra. men eftersom jag inte röker längre så gick jag ut och tog luft. och tog en promenad.

och tillbaka igen och jobbade. sen vid halv fyra skulle jag gå hem. men träffa linda i skolan så vi gick och tog en sallad och tjöta en massa skit. skit härligt.

i morgon ska jag gå till jobbet. ojoj i går jag shoppa mysbyxor till usa huuu mysigt =))

Inga kommentarer: