fredag 27 mars 2009

lasvegas //grand canyon

tryck på bilde och titta. står två människor där. helt otrolig upplevelse
man kunde gå upp på en klippa och titta rakt ner. här fanns det stängsel

Karin och jag tittar ner
hej hej!! det var längsen jag hade internet nu. inte någon gång i las vegas. men skiver om las vegas lite längre ner. grand canyon kommer först. vi var i las vegas i 2 dagar innan grand canyon. men det har en bil tur som var väldigt lång. men helt otroligt berg och små hus och ja inget man har sätt liknade. men det var väldigt fint. sen när man kom fram kunde man inte tro att det skulle se ut så. det är en stor grop eller vad man nu ska säga. där vi står och titta ner är det bara styp rak ner. om man tappar balansen är det kört. det finns inget stängsel eller något men det var härligt att ståt där. jag är inte rädd för höjder men måde lite illa och man hade en konstig känsla i magen. men helt otroligt. men resan tog 8 timmar och vi var där i en timme för vi skulle till las vegas igen och shoppa..


las vagas

Emma och jag slutet på våran utekväll första dagen

Olle jag och gurra. gissa vem som hade skit kul

tanten jag dansade med

vissa vinner stora pengar vissa små

vårat hotel =))
ja vi har varit i las vegas utan internet så svårt att välja bilder men men tar de som säger mest. fest vi hade kul på måndagen när vi kom dit. men det var den enda ute kvällen som vi hade. men var dte mest shopping och utflyckt.
men nu skiver jag inte mer. ska ner till familjen som vi bor hos här. och umgås lite. mer i morgon
kram natti kl 2332









2 kommentarer:

Pappa Gosta sa...

Vi är avundis, ser fint ut. Vi är hos Helea och tittat jag har datorn med. Ha de bra vi har det fint

Annika sa...

alltså jag är inte liiiite avundsjuk!! nu e jag uppdaterad igen =)