måndag 30 augusti 2010

jobb nytt!!

hej!! har ju haft problem med min chef som vägar skriva på papper. det är ren lathet för efter mycket tjöt fyllde hon i men hon fyllde i bara halva pappren.

då ringde jag en annan person och berätta detta hon sa ringt till henne och säg att du kommer vid halv tio. men ring om 30 min ca. ville inte det tanten är inte rolig. men men
måste ju fylla i dom så hade birgitta pratat med denna jävla tant oj vad snäll hon var och hjälpsam.
dessa tanter är ju jätte roligt.

i går jobbade jag delad tur hade 5 timmars hål vad gör man tar med syster till försäkringskassan lämnar in miljon papper. sen åkte vi till ikea köpte en soptunna men vi skulle ju åka dit för att fika. =) jätte gött.
sen till annica och titta på film=)

vi har en parkering nu här där vi bor =) 105 mitt i mot gästparkeringen så om man ska komma på besök kan man ställa sig där så länge det inte står än annan bil=)
krma kram

1 kommentar:

Elinor sa...

Haaajjj!

Fan va bra me parkering, då kan ju ja komma t daj hur mkt som helst i oktober!

Vet du vad vi måste göra? Eller du rättare sagt. Jag måste ha en ammningsbh! Å jag vågar fan inte åka å köpa det själv. SÅ vi måste åka in till stan någon dag å leta rätt på de där finurliga bh:arna... för min börjar bli liten (plus att jag typ läcker...äckligt jag vet!!!) så det kan vara aktuellt med en sån!

Kram på reee!