torsdag 2 september 2010

slappis

hej!! i går var jag och simma och var duktig sen till öhn träffa emma,amanda och kristina mysigt och fick kärleks mums värdens goaste kaka=) trevligt

i dag skulle jag träffa elli. men eftersom jag var duktig i går och rörde mig kan jag knappt röra mig i dag=( så har legat i soffan ätit kaka i dag med ;)
tvättat beby kläderna. men tur så mår alla gravida lika dant trötta som fan. elli orka inte träffa mig heller =)

men vi bestämmde att vi töser annika, sabina,elli ska på bio på söndag får ha lite mys med tjejerna ibland. hoppas lollo följer med också men tyvärr har jag inte hårt något från henne. såå längtar till denna helgen;)

1 kommentar:

Elinor sa...

haha jaa :D det är en jävla tur att du är inpregnerad (gravid) för vi förstår ju varandra riktigt bra :D hihi... Men snart så, är jag hemma på heeeeeltid å då jävlar ska det drickas chailatte å tjöta ammningsbh:ar ;) haha... innan bebisarna anlänt. Sen blir la du å jag sånna dära äckliga mammor som bara pratar bajsblöjor å röda rövhål :D haha stackars oss...

Ska bli svajnroligt på söndag! Kul film verkar d vara också!

Ta hand om er, ses imorrn!