torsdag 19 augusti 2010

trevligt torsdag

hej hej!! i dag har jag varit ledig. åkte till kareby och fick äta bagels som syster hade bakat var grymt gött. satt och sydde påslakan med tjej tyg som alla säger. erkänner det är lite tjejigt men det är ju en tjej som syr det. tror min pojk skiter i vad det är för färg faktiskt.

sen kom emma och amanda på besök och tog en fika och tjöta en massa. sen hade man en mysig bebis som sov på min mage =) alltid lika mysigt. skönt att tjöta lite med emma trevligt.. amanda fick låna mammas gammal bebysitter från 80 talet. =)

åkte hem och skulle ta det lugnt bara laga mat och titta på tv men tyvärr blev det inte så jag har väldigt mycket energi i dag så blev inte riktigt så. utan städade 3 garderober hemma det blev 3 stora sopsäckar med skit. inte bra att ha garderober om man bara lassar in massa skit. men nu är det fint =)
var jävligt gött.

i helgen är det bara massa jobb i morgon jobbar jag delad tur så ska åka hem till en kollega och mysa med hennes barn. kram på er

Inga kommentarer: