torsdag 26 augusti 2010

flera dagar

hej hej! i dag har varit en mysig dag. sov länge på morgonen. sen kom marie och selma och hälsa på i min lägenhet. kom på att det är ända släktingen som har varit hos mig och fikat förutom annelie kan hända att annica har varit där också. men inte mamma eller pappa eller någon annan. så det blev mackor och bullar gött. hoppas det blir fler gånget =)

sen körde det mig till kareby. tog ett bad har så ont i ryggen i dag så jag tror jag går av. så låg där och myste länge gjorde gött. sen kom mamma och bara klarade du av att komma upp själv ur det lilla badkaret. det var inga problem =)

sen sov jag i 2 timmar skulle egenligen hälsa på,på öhn men somna och sov sen var jag nog lite dum och gick en promenad men var rikigt skönt att komma ut i solen.

i morgon ska vi bråka med chefen får att jag ska få havandeskaps penning men eftersom jag inte har något jobb kan de inte hjälpa mig med det. men jag är anställd till sep så det har inget val. tar med mig annika så tror vi ska komma överens chefen och jag=)
sen åker vi till allum och myser =)
PÅ LÖRDAG BLIR DET ULLARED hoooohoooo

4 kommentarer:

Emma sa...

Det e inte chefen som bestämmer om du får havandeskapspenning utan försäkringskassan!

Elinor sa...

På dom bara ;)

Låter mysigt med allum! Där får vi traska sen när ungarna är ute, med våra ursnygga vagnar ;) hihi!

ååå Ullared! Fan va kuul! Du får lägga upp bilder här sen! DU så fort ja är mammaledig så får vi fan se till å träffas! Jag kan ju ta bilen upp t dig så får jag se hur du bor!

Lycka till hos Chefen nu dåra! Se till att dom fyller i de där pappren! OCH att dom gör det RÄTT från början den här gången! :)

gelic sa...

japp gick inte rätt hos chefen hon skiver på halva papperen sen vägra hon. vet inte varför det är ju inte hon som betallar ut. blev nog arbetlös i stället =(

Elinor sa...

Fattar inte vad din chef pysslar med alltså... Kätting. Annika berättade hur hon var. Usch! Men det löser sug gumman, ska du se. Försök att inte oroa dig för mycket, vet att det är svårt. Stooor kram