fredag 6 augusti 2010

syster dag=)

jag och annica hittade saker efter vi hade fikat som vi köpte =)
fika som var grymt god
mariagården
hej hej !! i dag har vi haft riktigt syster dag. jag och annelie och annica har varit på utflykt i dag först var vi på maringården i Stenungsund som annelie har velat åka till hela sommaren. jätte god fika blev rabarber paj här och kaffe var riktigt gött =) sen kom Annelies kompis Elinor mitt i skogen i Stenungsund trodde inte man skulle träffa någon man kände där. men men det hade lite grejer som jag köpte hel mysigt ska åka dit igen nästa sommar när det öppnar igen=)

sen hem och hämta lite grejer hemma hos mig vissa systrana hur det blev när jag och matt har ändrat i lägenheten och hämta presentkort på ikea. en sväng till bäckebol in till media markt och titta på en ny telefon till mig=)

sen Ikea roligt hade presentkort där på 300 kr från Annelie som jag fick förra julen=)
så köpte täcke och kudde till bebisen så jag kan börja sy igen. köpte lite mer tyg och lite mer grejer till sängen=) var skit kul. blev också lite köttbullar . en trevlig dag =)

Inga kommentarer: