lördag 28 augusti 2010

shopping på gekås

allt vi köpte till bebisen
matt.s alla tröjor och jag fick också lite tröjor
allt vi handla men det viktigaste är ju maltesers


hej hej!! jag tycker om ullared. men fy fan vad trött man blir men nu har vi shoppat allt vi behöver räkna ut att vi har tre grejer kvar. är ju inget och dyrare än vad det brukar blev det inte. jag och matt handlade för lika mycket ändå handlade vi för minst. 2500 kr.

grymt kul. matt köpt massa tröjor som han behöver. vi båda skiter ju i märken och sånt skit. billigt och bra ska det va. och mattias är ju snygg i vad han än tar på sig. slitna brallor och han är hetast stan då är man nog kär.

jag köpta massa annat vet inte riktigt vad bara. och det gemensam barn grejer. mamma pappa och annica var med tror alla tyckte det var lika kul som vi. =) kram kram

4 kommentarer:

Annica sa...

Kanske skulle jag köpt mer kläder... men jag har ju redan en massa ^^ Men grymt kul idag-1

Selmasmamma sa...

Hittade du någon åkpåse till vagnen?

Elinor sa...

Vad roligt! Vi har köpt likadana bodies :) hihi våra ungar kommer att bli snyggast i stan med likadana vagnar å likadana bodies :) gekås är bäst! Jag fick också tag i massa snygga kläder till mig när vi var där. Vi skiter också i märken å sånt. Billigt å bra är min melodi ;)

Massa kramar

gelic sa...

hej! ja fina saker fick en åkpåse var lite stor men bra skit. =)