måndag 23 augusti 2010

pigg och piggare =)

sytt klart påslakan gjort det gröna och svart vita i dag =)
mamma är glad visar upp bebis byxor hon har köpt
jag gjorde en liten kaka också

hej hej!! i dag har jag varit jätte pigg. har hunnit göra massor som jag inte behövde göra. men skönt att vara ledig och göra en massa. har gått en promenad var ju lite sugen på kaka och behövde smör då kan man lika väl gå till affären. sen sydde jag mina påslakan ett som är tjejigt =( men det är ju en tjej som har gjort det. andra är bara snygga. sen blev det en silvia kaka så hoppas lite på att det finns någon som vill komma på fika i morgon =) någon intresserad? vid 11

2 kommentarer:

Emma sa...

Du får sy fast nån bil eller fotboll på d rosa så e de inte så tjejigt längre :P

Elinor sa...

haha ;) nä gud för det är livsfarligt för en grabb att slagga i rosa lakan... han kan ju bli... GAY! ;)

Du Gelic, vart har du köpt det svartvita tyget? Jättesnyggt!! Me like svartvitt! Ska tydligen vara skitbra, för det är de färgerna bebisen kan se när den kommer (har jag läst någonstans... hur dom nu kan veta det).

Vilka mått syr du efter? kram kram!