torsdag 5 augusti 2010

stor förväntning och stort fjasko

hej hej! i dag kl 9 skulle jag till den goaste dom finns. jag skulle klippa mig på studio s där det ger än hårmassage och det ärt det bästa som finns det ända stället jag tycker om massage.
åkte dit glad av att känna mig snygg efteråt men när jag kom dit fick jag ännu en sån här dag... jag orkar inte med mig själv längre.....

hade prisentkort så jag hade råd att klippa mig tack annelie
men tyvärr jag fanns inte i deras papper. jag har bokat på fel ställe.
kände att glädjen försvann bara på ett nafs tur fanns det någon som säljde bulle på nytorget för 15 spän. handla det åkt snällt hem igen..

i bland är jag rikigt blond eller bara snurrig. väldigt många såna dagar nu bara på sista månaden. eller så är jag jävligt slapp.. men jag ska dit igen på måndag =) bild kommer då

Inga kommentarer: