söndag 1 augusti 2010

nu är det höst =)

hej hej!! jag tror jag längtar till hösten =) men nu känns det som det är det. varit blöt om fötterna två dagar i rad bara av att vara utomhus. måste köpa ett par snygga stövlar tror jag.
men jag har också först höstens första förkylning inte kul.
men det är lite mysigt att vara hemma.

men har ändå varit i väg i dag för att känna om jag skulle sjukanmäla mig. jobbar 13 timmar i morgon och ett huvud som sprängs är det ingen bra ide att jobba en hel dag.
men vi åkte i väg och köpte tyg till mitt nya projekt till min pojke =) och det ska bli påslakan inte så jobbigt så kommer nog blir skit bra. köpte ett litet tjejigt tyg men han bryr sig nog inte ändå. snyggt var det.

annars händer det inte så mycket. ska tvätta och laga mat sen bara vara i sängen och sova

Inga kommentarer: