tisdag 1 mars 2011

sjuk träningsvärk


hej hej!! i går var jag hos elli och matilda har bara varit där en gång sen chris föddes så var riktigt mysigt. och jag var väldigt snurrig fattar inte hur människor orkar med mig i bland men det gick ju bra ändå.. började med att parkera helt fel typ 20 gånger. så min kollega som var där sa men angelica där får du inte stå. men lyckades med det sen också. ellis man robban tror nog jag är sjuk i huvudet över trött mamma som har druckit för mycket kaffe.. helt flum

men men i går var jag på indoor walking när jag bodde med emma och charlotta så hade charlotta en sån jag orkade stå på den högst en kvart. men nu var jag på ett tränings pass och det var rikigt kul men fy fan min kropp.. jag som är värdens slappaste människa ska stå på en sån maskin i en timme.. men fy vad bra det gick.. har massa träningsvärk..

i dag blir det mamma fika igen. vi ska till kusin marie och ta en lite kopp kaffe=) ska bli riktigt trevligt. sen ska jag gå hem nej inte hela vägen lämnar bilen i kareby först sen ska jag gå hem.


Inga kommentarer: