torsdag 31 mars 2011

morgon promenad

hej hej!! i går kväll var vi hos emma och olle och drack lite gött kaffe och åt lite bulle. då vi prata om mcdonalds så efter vi hade varit där så tog jag en kvälls promenad sen iväg till md och köpa mat.. sjukt gött vid nio på kvällen ;)

prata om emmas ute kväll också.. tror jag ska slå på stort och våga ta en öl eller två.. har ju inte drukit något på ett och ett halv år. så det kommer ju kännas på en gång. mattias får leda mig hem ;)

på barn fronten. chris kan vända sig till mage och snart till rygg. så i natt har han legat på mage och sovit han hatar det så han vaknar och börja skriker så fort man vänder på honom somnar han om=) tror det är tänder på g nu får han massa saker att bita i får se om det kommer fram. i dag blir det mamma fika hos mig får ringa olle också se om det är hemma vid tolv men har för mig att det skulle på utflykt i dag..

i morsevid sex ringde emma och fråga om jag skulle med på promenad. men ni som känner mig vet att jag har inte så bra morgon humör så skrek väl nej i telefon.. förlåt emma =)
men sen ändra jag mig tog på mig snabbt och så ut. var väldigt härligt fick tjöta ut också..


nu ska chris och jag gå och lägga oss igen kram kram

Inga kommentarer: