onsdag 9 mars 2011

mina vackra pojkar




hej hej!! jag saknar mattias mycket. på dagarna har jag haft fullt upp nu i veckan och mattias jobbar till sent på kvällen så vi har inte träffats. så i morgon och på fredag är det våran dag ska bli jätte mysigt. min son har ju lärt sig vad sin fot sitter så den är mycket godare än tummen så den suger vi på hela tiden;)

i dag har jag varit hos elli och matilda och haft mamma fika.
sen träffa jag annica och åkte till ikea och handla upp ett presentkort men köpte inget till mig utan bara till chris varför är det alltid så att man köptet till honom och inte till mig. ska fixa i hans rum så måste titta lite på tyg och sånt=)

i helgen blir det äntligen dop. är ju jag som har bestämt att vi ska ha det det men ska faktiskt skönt när det är över.
kram på er

Inga kommentarer: