fredag 4 mars 2011

latte morsa

hej hej!! i dag åkte jag med när min pappa köpte hörapparat så nu hör han.. han hör blinkersen i bilen och när gruset låter när jag kör vagnen.
men undertiden han var där så gick jag igenom stan och fick köpa lite latte =)
köpte lakan fick nämligen presentkort av kicki när jag fyllde år. så nya lakan i dag =)
sen köpte jag present till jennifer gissa hur gammal min systerdotter blir. hela 18 år den lilla fisen. men hennes mamma blir ju 41 så.. så det blir kalas hos dom i morgon..

var jätte mysigt i stan hade det varit lite varmare och soligare hade det varit toppen.. men inte ofta man är i stan nu förut var det varje dag nu är det väldigt sällan.. fick lite sällskap av en gammal man som var väldigt välklädd han var lite konstig men han var nog mest ensam. han berätta att han föräldrar var döda inte så konstigt han var själv 70 år. men men han skulle köpa semla till sin fru som hade varit död i två år =/ men han var ändå väldigt trevligt =)

sen kom syster hit med lite semla riktigt gött =)
kram på er hoppas ni har trevlig helg

1 kommentar:

Mia sa...

Tack för att ni kom på lite kalasmys!