söndag 13 mars 2011

chris dop!


min fina pojk i klänning
jätte fint kort på familjen andersson östlund
min bästa mamma tack så jätte mycket för hjälpen




mina fina pojkar
jag älskar tårta =)
fick jätte fina presenter tack så mycket =)


hej hej!! i dag har vi haft dop för chris.. han är en helt underbar bebis han var jätte snäll i kyrkan han skrek inte alls. han blev lite rädd i början när det spela piano sen sov han när prästen skulle bada huvudet på honom så då blev han rädd han skrek inte men han skaka jätte mycket.
vi var rätt många personer vi hade 33 personer här. mycket släkt tack så mycket för att ni kom. väldigt roligt att mina tre bästa vänner med barn var där som ni ser jätte fint kort på grannarna ;) och annika som var chris gudmor jätte roligt. elli med familj var också där och nästa helg är det hennes dotterns tur att döpas

som vanligt så talar munnen före tankarna så så det blir lite goda skratt i bland men det bjuder jag på ;)

och mamma hade gjort mockatårta och det är den godaste tårtan som finns jag har värdens bästa mamma!!
sen när vi hade städat och kört hem alla presenterna var jag så himla trött eftersom jag hade svårt att sova och chris vaknade 4 gånger så var jag jätte trött.men sen gick vi på en jätte skön vår promenad. nu är det vår mina vänner!! chris var vaken större delen av ceremoni och kalaset efter så han däckade gött vid kvar i sju så nu blir det söndags mys med solsidan..

tack så mycket i dag mina vänner har varit en toppen dag! kram

Inga kommentarer: