söndag 20 mars 2011

helgen

hej hej!! helgen har varit bra. i går var vi på matildas dop. chris tyckte det var kul i kyrkan men när vi kom till fikat var det inte kul längre. han var jätte arg så vi åkte hem. då vi hade jätte mysigt chris badade sen blev det kina mat och sen en källpromenad med emma.

i dag var jag kärleksfull.. behövde inte gå upp förren 5 så fick ju sova så många timmar. eftersom chris har slutat sova på nätterna. =(( men kl fem efter chris har fått mat gjorde jag smeten till amerikanska pannkakor. när jag gick upp nästa gång vid 9 så stekte jag dom. det blev skit goda. receptet finns i icas buffe tidning. mattias blev jätte glad att få vakna av att det luktar pannkaka i hela huset. det är ju inte han van vid jag tycker nämligen inte om pannkakor men kan vara gött när man inte ätit det på länge.. och amerikanska pannkakor smakar inte alls lika dant.

sen var det dags att åka till kinna lilla niklas fyller år tror det var 42 gamla gubbe..

i morgon ska vi till ikea =) jag älskar ikea tycker det är svin kul. ska titta på tyg till chris rum nu är det dags att fixa rummet och inte ha det som dumpa grejer rum. och ska köpa rullgardiner till alla sovrum. sen åker matt till jobbet och mamma och pappa kommer hit och passa chris madens jag tränar =)

resten i veckan blir det nog mamma fika. olle och elli står på schemat sen vara barnvakt till jennifer som är 18 år och håller på att ta körkort ska passa henne på onsdag kväll madens mamma och pappa är i stenungsund. haha nä hon vill inte vara själv så snälla moster ställer upp och är sällskap =)

kram på er

Inga kommentarer: