lördag 26 februari 2011

jätte trevlig lördag

Matilda!
elli med dotter matilda
annika elli och matilda var här i dag och åt lite taco middag.. så himla gött. annika ska nämligen åka på semester så måste ju mysa lite innan hon åker.. men med två barn som turas om att gråta är det inte så lätt =) men chris tycker om annika så han var nöjd mycket när han var hos henne =)
mina nya tavlor som olle har fotat i usa!

tar hand om min son när pappa och jag bråkar om höjden på mina tavlor =)
innan i dag på förmiddagen åkte mamma och pappa och jag med chris och titta på den nya secondhand affären som det har bara barn saker i som ligger vid willys sen till Kungälv och gå runt lite=) sen fika på semla så gött =) varit en mysig dag..

ska baka sen till lilla svärmor som kommer i morgon

Inga kommentarer: