måndag 14 mars 2011

olle är bra på att vara mamma ledig ;)


hej hej!! i dag har olle och jag övat på mamma fika tyckte det gick rätt bra. eller vad tycker du olle?
mattias jobbar ju kväll så han fick också vara med på ett hörn =)
det är stor tid för att chris ska börja smaka på lite mat så det blev lite potatis.
jag är ju sån som tänker första gången man äter något ska man ju ha något riktigt gött så blir det potatis. stakars barn. men som bvc sa till mig han brys sig inte så mycket vad han äter. =)

sen tog olle och jag en promenad till affären och handla. madens Mattias lagade god mat till mig =)
olle är faktiskt väldigt bra på tjöta så kändes ingen skillnad att ha mamma promenad med olle vi tjöta sönder tiden friskt.. var kul. i morgon ska olle passa Mattias madens elli kommer hit och äter lunch=) emma fanns kakan var till dig?

chris har suttit i bumbon och duschat det tyckte han var jätte kul. så sen fick han lite mat och somnade mitt i maten så passar på att blogga lite.. jag sitter och väntar på min mamma som ska komma på passa chris madens jag går på foegon.

1 kommentar:

Emma sa...

MMMMMMMMMmmmmmmmmmm!!! Muffinsen va jättegod :D