söndag 26 september 2010

helg

hej hej!! helgen har gått väldigt fort. i lördags åkte vi till allum för att jag behöver nya skor. vi åkte dit för att det brukar inte vara så mycket folk där.
men då hade det cirkus på allum =/ så typiskt men vi var där så tidigt så när vi åkte hem var det nog som mest folk. så köpte två skor, en bok, lite kläder.

sen snabbt hem skulle sova innan vi skulle åka på släcktträff. men det blev inget sovande för vi var lite längre på allum än vad vi skulle=)
var på släkt träff var nog den roligaste släkt träff jag har varit på. alla väldigt lik min pappa och när alla kom igång var det hel kul=)

i dag åkte vi till stan för att lämna helena och till clasolsson för att köpa lite grejer. men på vägen för att lämna annica åkte vi och titta på var förlossningen låg i mölndal.
pappa- vi får kolla vad bb inkastet ligger i mölndal så jag vet var vi ska.
det vissa sig att det låg på samma ställe som för 50 år sen när pappa var där när mia kom till värden men mia är 40 år nu så vet inte rikigt hur han räknar

jag har haft en jätte bra helg och matt är färdig flyttad nu

3 kommentarer:

Emma sa...

Härligt att veta att ni har koll på var BB i Mölndal ligger om det blir där bebben bestämmer sig för att titta ut!! Har ni fått tag i nått nytt boende eller ska ni bo i din lägenhet??

gelic sa...

blir min lägenheten för vi har inte fått något än =(

Elinor sa...

Hahaha din farsa verkar ju vara störtskön!! Gud så jag skrattade när jag läste det.

Du vet att BB är riktigt nära oss, där vi bor! Tar typ 10 min för oss att gå dit (dock tar vi bilen när det väl är dags!) så ni får allt Checka in där så att vi kan ligga å krysta i kapp... ;)

Vi måste ses i nästa vecka! Jag får bjuda igen fikan. Stooor kram!