måndag 6 september 2010

kräftskivan

tomas och sandra
mamma pappa och Roger
här satt vi hela kvällen =)
mattias har hittat sin paryhatt =)
ända bilden som mamma och helena så det var där


niklas och mia och annelie
glad är de =) matt, sadik, marie mattias blev misshandlad av min pappa =(. pappa kastade 2 flaskor på matt han skulle kasta över honom men tror inte pappa såg så bra=) bilden är tagen efter andra gången
pappa fick tillsägelse att dricka var annan vatten =)
mia och annelie =) 4 grader kallt tur hade vi filtar
dagen efter bakade jag silvia kaka alla som var bakis fick lite fettbomb.

hej hej!! kräftskivan var riktigt mysigt och trevligt. synd att kräftor inte är så gött. men fanns bröd vitlöksås och ägg och sallad som är grymt gött. på kvällen var det 4 grader ute var inte lika mysigt jag höll på att frysa fast men vi hade ju filtar och fick låna vantar av Marie =)

bio i söndags var riktigt roligt "i rymden finns inga känslor" jag som jobbar med människor med autism vet ju att det kan vara så men de överdrev ju men var lite roligt att det gjorde den så bra=)
i dag fick jag besked att jag får havandeskaps penning. så fort jag läste brevet fick jag sån huvudvärk. fy började tillo med må illa. då vet man att man har gått och spännt sig =(
kram kram

1 kommentar:

Mia sa...

Trevligt var det men fy va kallt. Tur pappa & Yvonne hade extrakläder i bilen. Men jag ser ju ut som en micelingubbe med dubbla fleecetröjor på sig.