tisdag 21 september 2010

fikat massa=)

hej hej!! i dag har jag haft en jätte mysig dag. var i skolan först och dagen gick jätte fort sen kom annica och hämtade mig i skolan så körde vi hem till mig och äntligen fick jag fylla bilen full och köra saker till second hand alltid lika skönt att bli av med grejer.

sen åkte jag till marie och selma lill tösen låg och sov hela tiden =( men fick jätte god fika när jag åkte där i från kom jag på att marie fick inte en chans att prata. för jag pratar HELA tiden. =)) hoppas hon överlever.

åkte hem och hade hela familjen med mig och fick tömma lite mer till allt som skulle till tippen så var jätte skönt. =) sen börja jag rensa igen så har flera säckar med kläder =)
nu blir det soffan och lugn och ro
kram

2 kommentarer:

Selmasmamma sa...

Hahaha... du är rolig du! Du pratade inte alls hela tiden (bara nästan) ;)
Mycket trevligt var det iaf!
Kram

gelic sa...

hihi jag är väldigt braq på att prata