fredag 10 september 2010

matt har blivit med bil

hej hej!! i dag är det fredag och blev inte som det skulle. skulle jobbar egenligen men i går orkade jag verkligen inte mer magen är för stor. så varit hos doktor sen bara varit hemma och tagit det lungt.

som sagt min man har blivit med bil. en vinröd golf. vi har ju inte så god ekonomi men tror det blir bra första bil iallfall. har ju lämnat allt ansvar till matt så tror det blir bra. han låter stolt i telefonen =)

i helgen blir det fixa i lägenheten och köpa lite till de sista till bebisen. sen tvätta har inte tvättat på en evighet.
på söndag blir det mys hos emma och olle jag har bjudit dit mig själv =) på pizza och bingolotto

var lite rädd ringde emma förut. brukar avboka saker eller dubbel bok är jag väldigt bra på. ska med på beby sim eller vad det nu heter på tisdag. så får inte jag vara i vatten så var lite orolig för att berätta det för emma. men tur så ska jag inte vara i vatten så det löser sig ;)
kommer bigära fika efteråt =)

annars är allt bra

1 kommentar:

Elinor sa...

Grattis till bilen! Vad härligt!! Det underlättar ju extremt med en egen bil alltså, speciellt vid storhandling å sånt!

Golf är ju skitbra, det var min första bil! Finns ju så mycket tillbehör till dom om bilen skulle gå i sönder!

Vi måste ses i veckan! Saknar dig. Då kan vi traska i vår snigeltakt där i stan å kanske shoppa hem en liten body eller något annat roligt? ;) Jag kan nog när som helst, vill bara hinna hem och vila ett litet tag först. :)

Stoooor kram!