tisdag 14 september 2010

nu är hösten här

hej hej!! händer inte så mycket nu för tiden
men men i dag var jag med på bebysim eller nej jag tog kort och titta på när det små barnen plaska runt och de skulle dyka sen blev det fika hos emma =) och en liten promenad

skulle åka hem för att sova en stund blev att jag städade lägenheten i stället. så när jag äntligen kom till sängen kom jag på att nää fan matt kommer snart hem och min mage skriker efter mat. så nu sitter jag och gör mat i stället =)

i morgon så blir det besök hos mvc sen ska jag ha mys kväll med annika med film och mat =)
hon är ju ssk så jobbar hela tiden =(

torsdag blir det första föräldrar gruppen man ska gå på. känner så långt kvar innan jag ska bli mamma men 9 veckor kankse går fort.

fredag blir den besök hos födelsedags barnet som fyller 24 år.. GRATTIS VICKAN

Inga kommentarer: