torsdag 3 september 2009

titta i hörnet så ser ni hur stor de är.. tändsticks asken med ernst och en stor svamp

hej hej!! i dag var jag i stenungsund och började på psykiatri.. det var hel kul och passar mig mitt i prick.. var där från 9 till 15. och en hel mysig klass och vi hade väldigt mysiga kaffe raster =))
sen åkte jag till kareby och tog det lugnt och väntade på annelie för vi skulle plocka svamp. i allt regn men inte så mycket kanske men det var det tycker vi.. och jätte stora.

emma hade hittat en fin kläning till mig. och var och tittade på den och skulle prova.. det hade jätte många av samma klänging men i storlek s tyvärr kommer jag inte in i det.

så i morgon ska jag titta i vår affär i kungälv.. sen plugga sen åkta till jobbet.
och på lördag ska jag nog träffa emma.

Inga kommentarer: