onsdag 9 september 2009

hej

hej hej!! ja som vanligt var det simming på morgonen.. lyckades få med mamma. sen var det tags att åka till skolan.. jag har suttit där typ hela dagen.. vi ha fixat för föreläsningen vi ska ha för kungälvs lärare.. förut var dte bara thorilds lärarna men nej nej. nu blir det inte så utan det är lärarna i kungälv.. kan ni tänka hur jävla mycket folk jag ska stå framför och säga hej jag heter angelica har dyslexi och fick veta för ett år sen att jag har adhd. så här ser jag ut. =))
fan blir ju skit närvös men det kommer bli grymt kul. men vi satt och titta på vad vi skulle säga och prata ihop oss alla.

men sen åkta jag in till stan och träffa annika. och vi åt god middag och gick en massa promenader.
annars sitter man hemma och bara myser=) i morgon blir det psykiatri i stenungsund hela dagen.
(pluggar det varje torsdag) sen ska man nog kankse åka till emma i mönlycka och säga hej hej =)

1 kommentar:

Emma sa...

du kommer fixa din föreläsning Gelic :D