söndag 20 september 2009

mannen med långa håret =)

alkoholen har börjat ta sin rätt =))
annika och elli
från vänster maria, jag, lollo, annika och vickan
från vänster elli, annika,vickan, emma, jag, maria, alex
här är den lilla männen som var min hela kvällen i går. och hans tröja jag har =))


hej hej!! i går var det en rolig dag. vi åkte hem till emma och hade lite förfest och fixa oss lite.
men det var trevligt. sen åkte vi till stan och vi skulle gå till lilla london och äta middag och dricka lite goa fördrinkar. hel mysigt. annika och elli hade ju inte träffat emma och vickan.. var mysigt att vi hade förihop alla våra vänner. men tyckte det gick jätte bra och hade mysigt. såg en kändis lasse berghagen.

sen gick vi till lisebergs hallen träffade lollo med hennes två vänner alex och marie tror jag hon heter. dålig på att komma ihåg namn. vi skulle titta på chippendals. skit kul. bästa kvällen detta året tror jag.. jag och annika hade små tittat på bilder på dom innan. så vi kom fram till att det var ingen med långt hår. med vad ser man männen som är från las vegas så en man snygg som fan och långt hår. att man inte svimmar. säger det igen långt hår och fint då är det underbart. ja fick ta på några rumpor alltid lika mysigt det. men vad händer sen joo den blonda långhåriga kommer ner mellan publiken. emma butte fram mig så jag fick ta på hans hår och hans överkropp och sen fick jag en puss på kinden. hela dagen var räddad.
sen vem får hans tröja sen. hel toppen kväll om man heter angelica.

sen gick vi vidare till hard rock och firade resten av kvällen där. släm gubbar men va fan vill man dansa så ska inte de förstöra kvällen. jag och annika kom väl hem till henne vid typ 4 eller något. hel kul.

Inga kommentarer: