fredag 18 september 2009

hej hej!!!!nu är det helg och jag är vaken vid typ halv 8.. som emma säger hårt att bli vuxen när man inte kan sova. snart är man 80 år och vaknar kl 5 och tänker herre gud till barnbarnen som sover till 13..

i går var jag i skolan och kom igång med samhällskunskap B äntligen det ända ämnet som jag inte fått något arbete i så nu är skolan på gång för fullt. åkte väl där i från vid 12 kankse åkte in och träffade gurra.. mysigt värre. gjorde slut på massa pengar. drog med han i alla affärer som finns hitta ändå inte det jag ville ha. men men förutom att vi köpte pocket böcker. min är fasen as bra.
sen köpte lite kvinnliga saker till i dag. blir ju nakna men med string och flyggor i dag. hur mysigt kan inte det vara då.

ska åka hem till olle och dricka kaffe eftersom emma inte är där. men kommer sen då blir det party party sen middag på avenyn och iväg.
ska köpa en sak till på vägen som jag hittade i går. men vågade inte köpa för det var pinsamt =))
kram

Inga kommentarer: