torsdag 24 september 2009

barn och åter barn

hej hej!! torsdag igen och läst ännu mer om barn.. tycker så fruktansvärt synd om de ungarna jag kommer få.. vet ju redan hur det kommer vara under alla månader innan jag har fått dom.
men i dag har jag läst barn från 0 till 16 år. men det är skit kul.
men till nästa vecka ska jag ha läst ut en ny bok. dom ger en bok varje vecka som man ska läsa. har klarat det hittills. men läser varje vaken minut här får man fan inte ha dyslexi. men boken jag ska läsa nu är ett litet barns dagbok..

fan vad jag grava när jag hörde att vi skulle läsa den.. för den boken handlar om spädbarn. det är en forskare som har tagit reda på hur spädbarn tänker. så jaja får bara le och läsa på.

annars har jag träffat isabel i dag. rätt trevligt men var så jävla trött och kaffe hjälper inte längre mot tröttheten. men i morgon ska jag plugga sen åka hem till emma och säga hej här är jag var är kaffet =))) sen ska man vänta på älsklingen och sen åka till vickan och säga hej hej grattis =))

lördag bokmässan sen blir det bio med annika och lollan. mys mys saknar de små tanterna.
söndag hoppas jag bara får finnas och ha en man som klappar på mig=)))
kram

1 kommentar:

Annika sa...

haha små tanter =D du e la för gó! love you!! /annika