fredag 11 september 2009

afro dans

hela dan i går var helt underbar.. gjorde allt jag tycker om. men var helt slut när jag kom hem.
började dagen med att åka till stenungsund. tog morgon ciggen vid havs kanten och tittade ut över havet och njöt i skolen en stund. sen in på lektion som är så grymt kul så det är äkligt.
människor, kroppar, viljan, kommunikation, sexuallitet, barn nä allt som är kul att veta.

sen fick jag åka bil där i från. med två från min klass. det töniga med den resan är att de kommer från arfika och kan inte så bra svenska jag fattar inte ett skit av vad som säger. så jag sitter och nickar och ser glad ut. undrar om det förstår att jag inte förstår dom =/

sen åkte jag till mönlycke och träffa emma en stund. tänkte så här vad skönt kan ligga i hennes soffa och bara tjöta och ta det lugnt innan alla kommer. men alla 4 som skulle vara med var redan där. hel trevligt. emma bakade bullar medans vi andra prata hål i hövvena på varandra.
så ner till afrodansen helt sjukt kul. men tanter ska man akta sig för. de slås och är tjocka och luktar illa. ;)
nää men vissa tanter ville inte att vi skulle vara där så det hoppar bak till väggen är slut.. men var får vi vara då..

sen joggade jag och emma en stund.. det har jag aldrig gjort var rätt festligt det med. men kommer aldrig göra om det ;)
hemma oss emma igen blev det bull fest. kaffe och bulla och idol. tror jag åt mest bulla var grymt goa. sen en sväng till biskopsgården och lämna marie sen hem till kungälv igen.
men nu ska jag fixa mig och dra till skolan.. har skolkat nu ett antal timmar =))

Inga kommentarer: