torsdag 27 augusti 2009

här ska det målas en gång till
allt har papper på sig blir jätte fint =))
jag hoppas man ser att det inte är grön längre utan grå


hej hej
ja nu ska jag göra den sista målningen på väggen skit kul.sen blir det att fixa sig och iväg till skolan. ska ju gå på en lektion som är en timme om sånt jag inte bryr mig om. men men sånt tillhör. har inte gjort ett skit det senaste dagarna. så när emma fråga om jag skulle med henne i dag så blev jag överlycklig. nää om man skulle sätta i gång och måla nu. suttit och myst i sängen nu i två timmar, lite skön tanke när jag vet att alla jobbar och står i men inte jag=))

i helgen jobbar jag men ska titta hur annica och tore har det i sitt nya hem.. hoppas det blir massa inflyttnings fester under hösten eftersom det är många som flyttar nu..

kommit på att min bästa snyggaste kroppsdel är en del jag aldrig brukar bry mig om. MIN HALS

1 kommentar:

Annica sa...

Hos mig blir det garanterat fest!