måndag 28 september 2009

bakdag

här var det bullar!! kankse ska ta med mig på fredag??
oj så här mycket blev det


hej
tänkte att jag skulle locka er med lite bull bilder. det är detta jag har gjort i dag. men om jag känner min familj rätt så är det snart slut =) men goda är dom. smakar precis som min farmors bullar. alltså grymt goda. annars har jag bara varit i skolan som vanligt och haft matte. men det blir prov på onsdag så då kommer jag inte vara på bra humör. annars händer det inte så mycket. ska försöka träffa min kollega på onsdag ska vi nog ta en fika. sen ska jag och annika gå till villalillekulla. där det har kakbuffe. längesen vi var där kankse när vi gick i trean eller något. kakmonster jag vet. men vad fan vad är livet annars om man ska äta grönsaker hela tiden eller tänka på dieten. som någon säger man kan äta gött bara man rör sig. och det gör faktsigt ja ska simma i morgon och på onsdag. på fredag ska jag till vickan. lördag blir det statsbibloteket. så gör lite saker. men nu ska jag snart åka hem och lyssna på takida.
hej hej


2 kommentarer:

Anonym sa...

här är en till som gillar kanelbullar ochTAKIDA årgång äldre på ÖN.

Anonym sa...

Bullar får gärna följa med till INseros!