fredag 16 oktober 2009

hej

hej!! emmas mamma sa till mig varför skiver du inte längre.. nää händer inte så mycket annat än plugg.. haft tre prov nu och två kommer nu i veckan. och har grym mycket att göra. mne jag är lugn ändå. ja var och hälsade på emmas familj herromdagen det är alltid lika myisgt att vara där. vi pratade om stumpor ;) på nåon konstig anledning så är halva min stump låda emmas strumpor. eller så slänge jag aldrig stumpor hade på mig emmas strumpor den dagen och dom tog jag i rävekärr. tror jag börjar bli kläptoman =)
mne vi gick ut med hundarna och lyssnade på vad ullis hade att säga.. hoppas det går bra där =)

sen i dag ska jag träffa min emma. min emma larsson henne man inte behöver träffa på 3 månader ås får man behov så ses vi och det är lika roligt varje gång.. så mycket att tjöta om. älskade att bo med henne. så roligt vi hade.

sen ska jag till mattias mamma och mys dricka kaffe och prata om saker.. trevlig fredag
den lördag blir det ut med mina andra töser. lollo,annika,sabin,elli tjejligan gör starn osäker=)
sen blir det vardag igen och söndag får matt sitta och bli arg på mig för att jag inte fattar vad han säger. men annars som emma sa frå jag väl ringa olle och säga hej olle matten är skit jobbig kom hit..
lugnt liv men underbart på alla sätt. kram på er

Inga kommentarer: