onsdag 3 juni 2009

efter regn kommer solsken

ja i dag har det varit en helt vanlig dag och en för jävla slapp dag.
gick till doktorn tog blocktryckte eftersom jag svimmar hela tiden. han sa ja det är för lågt jaaa säg något jag inte vet hallå. jaja åkte för att träffa gurra. ja ingen av oss kom ju på något vi skulle göra så vi drog till liseberg och titta på fullllla människor. alla var pluttar eller så var det gammla ingen 23 åringa utan jag och gurra. men vi tjöta en jävla massa skit.

och i morgon blir det öla med emma fy fan vad gött. ska ha sista dagen i skolan. för jag har klarat engelskan och jag är coolast.

men vad händer resten av dagen. ja prata med annika i över en timme bra att ha ett bollplant som får höra på all min skit. fast är det skit? det vet man aldrig. men men mys var det. men sitta här med datorn en kopp te och tv och glömmer vardagen en stund och bara finns. kankse skulle ta ett bad om jag inte hade haft brunt vatten. så drick aldrig vattnet när ni kommer hit;)

hoppas ni också haft en bra dag. kram på er

förlåt matt tvungen http://www.youtube.com/watch?v=8WrqpnDJHJA

1 kommentar:

Annica sa...

Vad är det mattias varit med och gjort... är det en reklam eller? Och pappa var ju med också! :)