tisdag 16 juni 2009

snurr snurr

ja hej hej alltid lika snurrig. snart ska jag vara ledig. men kommer inte vara ledig kommer nog kankse få ett nytt jobb.. vi får se. badvägen blir nog glada för det ;)

men men skit samma nu är det midsommar det man väntar på hela tiden förutom jul och sin födelsedag. men nu är midsommar här. vi äter kl 16 00 vickan och steffan finns potatis. kom gärna innan 16 för då är jag där.
emma olle björn gurra emma kom när ni vill efter ni har varit på öhn klart..

glöm inte dricka. fan jag har inte hunnit köpa själv. aaaaaaa panik
och ta med tält och badkläder. olle får inte bada i sjön bara i tunna. eller så får vickan ta med sig första hjälpen. men gick ju bra sist. och emma ta på sig stölvar.
tror det blir en bra kväll

puss kram på er alla.
grattis mamma och pappa som har silver bröllop i dag. de ska ut och äta hela familjen men inte jag =// men ni får ha det kul

3 kommentarer:

Emma sa...

bjöööörn kommer inte...! o ja som e såå duktig va på systemet igggååår :OP

Stefan sa...

Jag tar med mej mina fulöl under ena armen och partyhumör under den andra då. =)

Annica sa...

Vi hade det trevligt på restaurangen idag. Mamma och pappa blev riktigt glada över presenten, så det var absolut ett bra val!

Vi ses på fredag tjejen! :D (maken kommer också)