onsdag 10 juni 2009

firat nicole

haha fickan vi firar =))
mamma
helena och annica
ja här är några stycken
jag fulllar mig innan vi åker


japp i dag har familjen varit och sätt när lillen har sprungit ut
och hoppas och varit glad.
men hon grät som en gris då börja hela högen gråta.. klarar inte av när folk gråter, då gråter man ju också.. stod och väntade och tittade på dom en lång stund när det åkte runt på lastbils flak. var mysigt. då kommer ålder nojan det var 4 år sen jag gick ut. och i dag är det 4 år sen jag flytta till biskop. och det var det roligaste jag har gjort. bodde med emma och charlott hel mysig. festa hela tiden eftersom jag var arbetslös.

jaja sen åkte vi till mc klubben där festen var.. alltid trevligt att träffa hela familjen. och de från skåne. ja jag har slätt i skåne och man fattar inte ett skit av vad som säger *ler*
nicole, jennifer, mia, håkan, håkans föräldrar. helena, tina, lasse mickan och mats med familj. och en annan jag inte vet vad han hete. klara, och familjen lundén

ett helt gäng mys mys. och jag fick köra runt som en galning. mamma tycker jag kommer bli en bra rallyförare om man frågar emma skulle hon garva och säga nej nej.. ;)
men nu är man hemma och fixar med datorn och tar det lungt innan man ska sova.
men det har varit väldigt mysigt.
fula bilder jajaj det kommer mer på facebook. alla har facebook. om inte skaffa
kram kram



1 kommentar:

Emma sa...

Stämmer det där om rallyförare.. Nej nej...