måndag 22 juni 2009

haha vi hade i alla fall kul

japp i dag har jag mattis och mamma suttit på akuten med mitt huvud. alla tjöta att jag skulle dit eftersom jag har ont i naken och huvudet. har en stor bulla som går innot. känns lite skumt då är mna ju glad att man inte har rakat huvud för det skulle se för jävligt ut.

men men satt där. fick nål i armen och inte äta på 8 timmar om jag skulle opereras. eftersom det kunde vara inreblödning. göra lite balansövningar och försöker pricka näsan med fingret när man blundar hur lätt är det tror ni. skit svårt.

men in med huvet i en röntgen som såg ut som en tunnel och ligga där och bara sova en stund.
men inget där fan vad skönt. men lätt hjärnskakning och en bulla som går innot.
ja så jag får inte titta på tv och inte sitta vid datorn så mycket. och ta det lugnt under en vecka och leva på panodil. haha hur lätt är det när man gör det mycket datorn och tv. tur är det fint väder så man kan vara ute.

jaja det var midsommar 2009.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du får skaffa dig ett intresse gelic : D

Anonym sa...

Sa ju att det var lätt hjärnskakning!!!

Vickan