söndag 21 juni 2009

midsommar trevlig tid

hej hej!! ja nu har midsommar varit och tycker det har varit jätte bra. mycket folk och trevligt.
och i morse satt vi och titta på bilder från 3 olika kamror hahah fy fan spriten gör en snygg, sexig och 20 kg lättare. och det blir nog så med de flesta. fast man egenligen ut som ett vrak.
haha men kul hade vi
det jag minns hade jag jätte kul. förra året tyckte jag var mer röj men bra ändå.

vickan har massa bilder så ni kan ju se på hennes blogg
www.nogg.se/stevick

dagen efter är alla lite trötta ;) och man har muskler man aldrig har haft. men nu vet man att det finns=) emma olle och jag skulle ju fixa badtunnan det tog typ 4 timmar. för at få ett bad på ca 20 min. men när det åkte hem så la vi oss de som fanns kvar och sov, åt mat och sen bada vi lite till. sen började festen igen. men men hel mysig helg var det.

kram på er

Inga kommentarer: