söndag 31 maj 2009

hallå

matt sitter och bada fötterna
matt kör pappas bil. som han ska köra ut med i morgon
nicole hittade hennes morfars hatt.
pappa morfar blev helt fascinerad hur långsamt nicole kunde äta frukost
så det var vi tungna att ta kort på. bara göra en macka tog nog 10 min. du är söt nicki
jennifer solar
annica hitta mina brillor

hej hej!! är tagit det väldigt lugn i helgen. varit på torpet och solat och badat fats bara lite.
det är jävligt kallt i vattet och åkt båt. så helt underbar helg.
fast jag skulle på släkt kalas i går men kände mig svimmfärdig och mådde jätte illa. tror att jag var ute i solen förmycket eller något.
men jag svimmade i torsdag men tur hade man en kollega som kunde släppa än till sofforna och lägga upp benen högt och ge mig jordgubbar. det kallar man trevlig arbetes kamrat. och det var en man på köpet. lite pinsamt var det men men han hade en tjej som svimma jämt så han visste hur det är.

haha så tog det jävligt lugnt i helgen. i dag vaknade på torpet. konstigt att inte vakna i sin säng. men vi firade mors dag lite gran och övningskörde pappas bil med matt. matt ska nog vara med i en reklam film. ojoj jag är tillsammans med en kändis.

ska snart se om jag har fästingar matt hade två som gick på honom förut. och tror nicole hade 3 eller något. så nu får jag se om jag har några.
nu ska vi mumsa i oss en rabarber paj jag har gjort. så får ni ha det så gött. kram kram
p,s jag har brännt mig i dag. så glöm inte solskydd om ni går ut. för det gör svin ont

2 kommentarer:

Annica sa...

Det var riktigt trevligt att träffas i helgen syrran! :D Jag var ute i solen en del idag med men blev inte bränd. Jag tror att något konstigt har hänt med mig! Jag som alltid bränner mig.

Mia sa...

Ja, det var ju underbart väder & en perfekt dag för torpet. Kul att vi var "nästan" alla på plats samtidigt. Vi gör väl snart om det igen. Hoppas bara vattnet är lite varmare då.